6 paź 2016

Inspiracje jesienne

Jesień dosyć szybko zawitała do nas w tym roku. Ulice są mokre od deszczu, liście spadają z drzew, a my opatulamy się w cieplutkie szaliki i czapki.
Dzisiejszy post będzie dawką inspiracji na tę porę roku. Wyszukałam rzeczy, które są naszymi nieodłącznymi przyjaciółmi w pogodę jaka panuje teraz na zewnątrz.
Część rzeczy już mam zakupionych i przygotowanych, ale jak to mawiają "kobietom zakupów nigdy za wiele" :)






1. Sweterki to chyba nasz największy przyjaciel w czasie jesieni, teraz sieciówki mają do zaoferowania nam ich multum w wielu krojach, o różnej grubości, kolorach i rodzaju materiału. Nie jest możliwe, by któraś z nas nie znalazła czegoś w swoim stylu.







2. Książka naprawdę potrafi umilić nam wieczór, gdy na dworze szaleje wichura, a nam ani się śni wyjście z łóżka.





3. Ulubiony serial pod kocem? Super opcja.








4. Kawa dyniowa ze Starbucksa to smak, który tak bardzo kojarzy mi się z jesienią i dzieciństwem! Uwielbiam połączenie tych wszystkich przypraw, każdy kto jej JESZCZE nie spróbował niech żałuje!






5. Jeśli na zewnątrz nie pada ani nie wieje zbyt duży wiatr powinnyśmy wybierać się na chociaż półgodzinne spacery. Dobrze jest dotlenić mózg, a przy okazji patrzeć na te wszystkie piękne, kolorowe liście. Oczywiście nie możemy zapomnieć o odpowiednim ubiorze, aby nie nabawić się żadnej choroby.







6. Ostatnim zdjęciem chyba nikogo nie zaskoczę. Każda z nas gdy robi się zimniej na dworze zapala pięknie pachnące świeczki aby nadać klimat swojemu mieszkaniu. Ja w tym roku zaopatrzyłam się w świecę Yankee Candle o zapachu Soft Blanket, jestem nim całkowicie zauroczona. Zapewne niedługo można się spodziewać zdjęcia na moim instagramie z jej udziałem :)





A Wy jak staracie się przełamać jesienną chandrę?
Trzymajcie się ciepło!